Filtry dpf EURO 5 do autokarów i busów

Filtry cząsteczek stałych DPF oferowane przez ATUT.filtryeuro5.pl pozwalają na podniesienie ekologicznej normy emisji spalin w autobusach, busach i autokarach. Poprzez zamontowanie filtra cząstek stałych w Państwa autobusie lub busie uzyskujecie Państwo podniesienie normy posiadanej przez pojazdy nawet do EURO 5.

Nasza firma zajmuje się sprzedażą filtrów DPF i wraz z siecią warsztatów na terenie kraju zapewnia kompleksową obsługę związaną z procesem podniesienia ekologicznej normy EURO, m.in. uzyskanie Zielonej Plakietki Niemcy, Dania , Wielka Brytania, jak i do wszystkich krajów UE, gdzie może to być wymagane.

Filtry DPF oferowane przez atut.filtryeuro5.pl to systemy m.in. skandynawskich firm PROVENTIA, EMICON, DINEX oraz niemieckich BAUMOT, TWINTEC, PHYSITRON, HJS. Niezależnie od modelu są to filtry DPF/SCR suche i w 100% bezobsługowe. Podlegają okresowemu czyszczeniu sprężonym powietrzem oraz mają wysoki okres do pierwszego gruntownego czyszczenia. Nasze warsztaty, blisko Waszej siedziby, prowadzą obsługę serwisową filtrów. To bardzo wygodne.

Czy podniesienie normy jest mi potrzebne?
Największe europejskie metropolie oraz prawie wszystkie miasta Niemiec, wprowadziły całkowity zakaz wjazdu autobusów o niskiej normie emisji spalin. Autokary posiadające normę EURO 0, 1, 2, 3 nie mogą wjechać np. do Berlina, Londynu, Oslo, Kopenhagi, Sztokholmu, Pragi, Lizbony, Rzymu, bez konsekwencji finansowych. Sytuacja ta ulega nieustannemu zaostrzeniu. Kolejne miasta i kraje tworzą Zielone Strefy Miejskie i wymagają posiadania coraz wyższej normy emisji spalin. Kontrole i restrykcje wprowadzone przez zagraniczne służby kontrolne sprawiły, iż do wskazanych miast w Europie można podróżować tylko autokarami posiadającymi normę EURO 4 lub 5. Rosja wprowadziła zakaz importu pojazdów o poziomie emisji poniżej EURO 4. Trudno będzie sprzedać pojazd w normie EURO 1,2,3.

Jak podnieść ekologiczną normę nawet do EURO 5 w zakresie cząstek stałych?
Jedyną metodą jest montaż filtrów cząsteczek stałych, których działanie oczyszcza spaliny i jednocześnie zgodnie z europejskim prawem i normami, pozwala na podniesienie posiadanej przez autobus normy emisji spalin nawet do poziomu EURO 5. Naszym Klientom pomagamy w procedurze rejestracji pojazdu z normą EURO 5 w ViaToll w Polsce.

Autokar z filtrem EURO 5 zyskuje ogromny atut. Jako przewoźnicy nie tracicie Państwo możliwości wjazdu do wielu miast Europy. Wyższa norma emisji spalin to niskie opłaty za ViaToll w Polsce i niższe podatki emisyjne za spalone paliwo oraz od środków transportu.

Naszymi klientami byli m.in. PKS Warszawa, firmy z Estonii, Słowacji, Bułgarii.

Filtry ATUT EURO 5 DPF do samochodów ciężarowych

Filtry cząsteczek stałych DPF oferowane przez ATUT.filtryeuro5.pl pozwalają na podniesienie ekologicznej normy emisji spalin w samochodach ciężarowych i półciężarówkach. Poprzez zamontowanie filtrów DPF w pojeździe uzyskujemy podwyższenie normy emisji EURO. Nasza firma zajmuje się doborem i sprzedażą filtrów cząstek stałych oraz wraz z siecią warsztatów na terenie kraju, zapewnia kompleksową obsługę formalną związaną z procesem podniesienia ekologicznej normy EURO, m.in. Zielone Plakietki Niemcy, Dania i Wielka Brytania.

Filtry cząstek stałych oferowane przez ATUT filtryeuro5.pl to systemy DPF/SCR skandynawskich firm PROVENTIA,EMICON, DINEX oraz niemieckich i austriackich i innych, których jesteśmy przedstawicielami w Polsce i Europie wschodniej.Są to filtry suche w 100% bezobsługowe,pasywne, do czyszczenia sprężonym powietrzem i z największym interwałem do gruntownego czyszczenia.

Jak podnieść ekologiczną normę EURO?
Jedyną metodą jest montaż filtrów cząsteczek stałych, których działanie oczyszcza spaliny i jednocześnie, zgodnie z europejskimi normami i prawem, pozwala na podniesienie posiadanej przez pojazd normy emisji spalin nawet do EURO 5.

Czy podniesienie normy jest mi potrzebne?
Największe europejskie metropolie oraz prawie wszystkie miasta Niemiec wprowadziły całkowity zakaz wjazdu pojazdów o niskiej normie emisji spalin. Samochody ciężarowe posiadające normę EURO 0, 1, 2,3 nie mogą wjechać np. do Berlina, Londynu, Pragi, Oslo, Kopenhagi, Lizbony, Rzymu. Pojawiają się wysokie kary za naruszenie zakazu. Sytuacja ta ulega nieustannemu zaostrzeniu. Kolejne miasta wymagają posiadania coraz wyższej normy emisji spalin. Kontrole i restrykcje wprowadzone przez zagraniczne służby sprawiły, iż do bardzo wielu miast Zielonej Strefy w Europie można podróżować tylko pojazdami posiadającymi normę minimum EURO 4.
Montując filtr DPF do samochodów ciężarowych, Państwa pojazd zyskuje ogromny atut, dzięki któremu jako przewoźnicy nie tracicie możliwości wjazdu do wielu miast Europy.
Wyższa norma emisji spalin to także niższe opłaty za przejazdy w ViaToll Polska i niższe podatki od spalonego paliwa i od środków transportu.