Filtry dpf EURO 5 do autokarów i busów

Filtry cząsteczek stałych DPF oferowane przez ATUT.filtryeuro5.pl pozwalają na podniesienie ekologicznej normy emisji spalin w autobusach, busach i autokarach. Poprzez zamontowanie filtra cząstek stałych w Państwa autobusie lub busie uzyskujecie Państwo podniesienie normy posiadanej przez pojazdy nawet do EURO 5.

Nasza firma zajmuje się sprzedażą filtrów DPF i wraz z siecią warsztatów na terenie kraju zapewnia kompleksową obsługę związaną z procesem podniesienia ekologicznej normy EURO, m.in. uzyskanie Zielonej Plakietki Niemcy, Dania , Wielka Brytania, jak i do wszystkich krajów UE, gdzie może to być wymagane.

Filtry DPF oferowane przez atut.filtryeuro5.pl to systemy m.in. skandynawskich firm PROVENTIA, EMICON, DINEX oraz niemieckich BAUMOT, TWINTEC, PHYSITRON, HJS. Niezależnie od modelu są to filtry DPF/SCR suche i w 100% bezobsługowe. Podlegają okresowemu czyszczeniu sprężonym powietrzem oraz mają wysoki okres do pierwszego gruntownego czyszczenia. Nasze warsztaty, blisko Waszej siedziby, prowadzą obsługę serwisową filtrów. To bardzo wygodne.

Czy podniesienie normy jest mi potrzebne?
Największe europejskie metropolie oraz prawie wszystkie miasta Niemiec, wprowadziły całkowity zakaz wjazdu autobusów o niskiej normie emisji spalin. Autokary posiadające normę EURO 0, 1, 2, 3 nie mogą wjechać np. do Berlina, Londynu, Oslo, Kopenhagi, Sztokholmu, Pragi, Lizbony, Rzymu, bez konsekwencji finansowych. Sytuacja ta ulega nieustannemu zaostrzeniu. Kolejne miasta i kraje tworzą Zielone Strefy Miejskie i wymagają posiadania coraz wyższej normy emisji spalin. Kontrole i restrykcje wprowadzone przez zagraniczne służby kontrolne sprawiły, iż do wskazanych miast w Europie można podróżować tylko autokarami posiadającymi normę EURO 4 lub 5. Rosja wprowadziła zakaz importu pojazdów o poziomie emisji poniżej EURO 4. Trudno będzie sprzedać pojazd w normie EURO 1,2,3.

Jak podnieść ekologiczną normę nawet do EURO 5 w zakresie cząstek stałych?
Jedyną metodą jest montaż filtrów cząsteczek stałych, których działanie oczyszcza spaliny i jednocześnie zgodnie z europejskim prawem i normami, pozwala na podniesienie posiadanej przez autobus normy emisji spalin nawet do poziomu EURO 5. Naszym Klientom pomagamy w procedurze rejestracji pojazdu z normą EURO 5 w ViaToll w Polsce.

Autokar z filtrem EURO 5 zyskuje ogromny atut. Jako przewoźnicy nie tracicie Państwo możliwości wjazdu do wielu miast Europy. Wyższa norma emisji spalin to niskie opłaty za ViaToll w Polsce i niższe podatki emisyjne za spalone paliwo oraz od środków transportu.

Naszymi klientami byli m.in. PKS Warszawa, firmy z Estonii, Słowacji, Bułgarii.

Zamówienie Filtra DPF cząstek stałych EURO 5 w ATUT Poznań

1. Wypełnienie Formularza Wyceny Filtra DPF na stronie www.atut.filtryeuro5.pl zakładka CENNIK i FORMULARZ oraz wysłanie elektronicznie do ATUT. Dotyczy każdego rodzaju filtra podnoszącego normę do EURO 4 lub EURO 5, np. do autobusu czy ciężarówki.

2. Wycena Filtra EURO 5 przez zespół inżynierów Biura Obsługi Klienta www.atut.filtryeuro5.pl .

3. Złożenie Zamówienia, postawienie pieczątki i podpisanie oraz przesłanie skanu dowodu rejestracyjnego i danych silnika do Certyfikatu Filtra.

4. Wniesienie opłaty za Filtr DPF na podstawie faktury PROFORMA.

5. Ustalenie daty dostawy Filtra oraz przekazanie Instrukcji montażu i eksploatacji w języku polskim i angielskim.

6. Sprawdzenie przez Kupującego współczynnika zadymienia "K" pojazdu w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów (Cena badania: 17 PLN).Przesłanie scanu wydruku badania.

7. Samodzielny montaż Filtra DPF przez klienta w oparciu o prostą Instrukcję lub w warsztacie ATUT BUSLOGISTICS na terenie Polski.

8. Przesłanie do Biura Obsługi Klienta www.atut.filtryeuro5.pl zdjęć pojazdu ( 3 sztuki) z zainstalowanym Filtrem oraz Protokołu po Montażu.

9. Wysłanie Certyfikatu Filtra EURO5 oraz Zielonej Nalepki Niemcy do Klienta.